top of page

Jsme parta nadšenců

Jsme fandové elektromobility a vozů značky Tesla. Milujeme tu obrovskou spoustu věcí, které je možné zažít pouze s nimi a rádi je zprostředkujeme i vám.

NAŠE POSLÁNÍ

Měníme způsob
přepravy

Rádi zkoušíme nové věci a zároveň si uvědomujeme limity i nevýhody dnešních komplikovaných motorů spalující fosilní paliva.

Přichází doba elektrická a právě automobilka Tesla, za kterou stojí dnes možná nejčastěji skloňovaný vizionář světa Elon Musk, nás přesvědčuje o tom, jaký potenciál se skrývá právě v tomto pohonu…

v pohonu budoucnosti!

Ondřej Hunčovský

ONDRA.jpeg

Martin Polepil

MARTIN.jpeg

Tereza Hunčovská

TERKA.jpeg

Jiří Brožek

5d2dceed-53bd-4e4c-b480-b96e32e63143_edited.jpg
1000 hp Tesla Model S Plaid vs Autodrom Most No.2
02:27
Teslou na Winter Slalom Cup - aneb Jak jsem zabloudil na autoslalomu
03:12
Teslicka CZ

Teslou na Winter Slalom Cup - aneb Jak jsem zabloudil na autoslalomu

Onboard záznam ze 3. závodu Winter Slalom Cupu 2024. Po 2 letech, kdy jsem na tomto podniku vyhrál (dokonce i absolutně) a poté se účastnil již jen se Citigem, jsem si připomněl účast Teslou. Opět auto v plně sériovém stavu, vyjma pneumatik, které mě tentokrát bohužel vytrestaly. Měl jsem totiž premiéru se slickami od Avonu, které jsem, stejně jako 95 % všech svých závodních pneu, kupoval z druhé ruky a to jako "Soft a jednou jeté". Bohužel jsme až při závodě zjistili, že tomu tak zjevně nebylo - pneu byly i po jednotlivých jízdách vlažné a velmi tvrdé. Naštěstí jsem si přivezl jen 2 ks těchto slicků a 2 ks jsem měl měkký semislick od RGC. Po tréninkové jízdě, kdy jsem měl Avony na předku a auto zkrátka nezatáčelo, jsme prohodili nápravy a z nedotáčivého auta se stalo rázem auto velmi přetáčivé, což si můžete všimnout s přiložených záberů :) Přetáčivé bylo i v případě, kdy jsem jezdil set-up výkonu 50/50 na jednotlivé nápravy oproti cca 60/40 či dokonce 65/35 ve prospěch zadku, co jezdím obvykle. Z úvodních velmi špatných časů jsem se i tak postupně dopracoval k času 01:01.882, což bylo pouze o 0,584s pomalejší oproti absolutně nejrychlejšímu času celého dne. V tomto závodě se ovšem sčítají 4 nejrychlejší jízdy, což pro mě nakonec znamenalo "až" 9. místo absolutně. Ale jak se říká, chybama se člověk učí, tak snad si při nějakém dalším závodě zlepším reputaci :)
tslas-9.jpg

Naši partneři

logo-2fleky.png

Foto

logo-motlik.png

Jakub Motlík

Webový vývojář

logo-easy.png

Video produkční

studio

BeFollowed_logo_bíle.png

Digitální marketingová

agentura

logo-core.png

Technická podpora

bottom of page